Sydney - Reisverslag uit Daroobalgie, Australië van margaengeert - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Daroobalgie, Australië van margaengeert - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Marga

14 Januari 2014 | Australië, Daroobalgie

Zondag 12 januari elf uur s'avonds( Ausralische tijd) geland op airport Sydney.De vlucht verliep uitstekend geen turbulentie gevoeld en geen vertragingen alles volgens planning.
Vandaag al heel veel van de stad gezien.Opera house
De schoonheid viel ons wat tegen er werd veel aan onderhoud gedaan. Hyde park end botanische parken alles in bloei. Schitterend.
en de Art Gallery bekeken. Wat veel kunst objecten zijn hier verzameld. Drie kwartier aan tijd was natuurlijk veel te kort. Entree was gratis, we gaan vast nog wel een keer. Alles is op loopafstand vanuit ons hotel te bereiken.

• 14 Januari 2014 - 10:01

Ankie:

Hoi, wij zijn alweer aan het genieten van jullie
    verslag. Nu nog effe mooie foto's!!!
    Gr. van ons beide.

• 17 Januari 2014 - 13:38

Ankie:

Hoi Marga,

Zij moeten gewoon, google margaengeert waarbenjijnu intoetsen.
    Ik heb namelijk geen mail adressen van de fam.
    Als jij dit doorgeeft aan de dames moeten ze effe een snelkopeling op bureaublad zetten,
    voor de volgende keer naar de site gaan.
    Gr. van ons

• 17 Januari 2014 - 21:53

Martha:

Hoi, wij zullen jullie verslagen lezen.
    gr.

• 17 Februari 2014 - 23:34

Jan Smeding En Carla:

Prachtige reis maken jullie. We zijn benieuwd naar jullie foto's en verhalen.
    Geert we wensen je een fijne verjaardag en ook gefeliciteerd met je 5 jarige kleindochter Quin. Het was een leuk feestje voor haar zaterdag en zondag.
    Wel fraai dat wij je dochters van het bestaan van deze site moesten vertellen.

Fijne vakantie nog en geniet nog met vele teugen, want voordat je het weet is de reis voorbij.

Gr. Jan en Carla.