Tasmanie - Reisverslag uit Sydney, Australië van margaengeert - WaarBenJij.nu Tasmanie - Reisverslag uit Sydney, Australië van margaengeert - WaarBenJij.nu

Tasmanie

16 Februari 2014 | Australië, Sydney

Op 8 februari goed aangekomen in Hobart.Site seeing en koffie gedronken Bij familie in de stad.We logeren bij Nell in Mount River, een half uur rijden van de stad.

Van hieruit aangemonsterd op de Yucon, een gerenoveerd Deens zeilschip.Geslapen op de boot en naar Franklin gezeild.

MONA museum in Hobert bezocht.

Port Athur, waar Abel Tasman voor het eerst een voet aan de wal gezet heeft, bezocht. Hier met snelle boten langs de cliffen gevaren en de zeehonden en de dolfijnen zien jagen op de kleinere vissen.
In de wildlife park de black devels gezien.

In Credle Mountains twee dagen verbleven en in de skihut geslapen. Van hieruit de omgeving verkend; veel gewandeld en gezwommen.

Maandag 17 februari vertrekken we naar Bicheno aan de Oostkust met zijn mooie stranden.

• 16 Februari 2014 - 20:18

Ankie:

Hallo lieve mensen, het schiet alweer op voor
    jullie. Hebben jullie al een beetje heimwee?
    Ben heel benieuwd naar jullie verhalen!
    Hier ook alles goed, genieten enorm van de
    Olympische spelen ned. heeft al 17 medailles
    geschoord. Wij wensen jullie nog hele fijne
    dagen samen met Nel. Groetjes L en A, Xxx

• 17 Februari 2014 - 18:59

Wil En Jacqueline:

Goedemorgen!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Geert. Bij jullie is het nu al 4.57, dus je bent jarig!
    Geniet er van en natuurlijk niet met mate, zeker niet op deze bijzondere plek waar je nu bent.
    We genieten van jullie reisverslag en zijn uiteraard heel benieuwd naar meer verhalen en foto's.
    Knuffel voor je natuurlijk ook voor Marga!

XXX Wil en Jacqueline

• 18 Februari 2014 - 10:18

Albert En Martha:

Hiep, hiep, hoera Geert 65 jaar!! Van Harte Gefeliciteerd, en geniet nog van jullie reis.

Groeten Albert en Martha

• 18 Februari 2014 - 12:41

Anna Horlings:

Van harte Geert met je verjaardag!! Maak er een leuke dag van samen en nog veel plezier!

lieve groeten ook voor Marga,

Anna

• 18 Februari 2014 - 14:45

Margreet:

Ja, ja pa is nu 65 jaar...
    Gefeliciteerd en tot over een paar weekjes!
    Margreet

• 19 Februari 2014 - 22:42

Carla En Jan:

Geert, alsnog gefeliciteerd met jouw verjaardag en met die van jouw kleindochter Quin.
    Wij hebben gisteren ook al een reactie geplaatst maar deze is blijkbaar verdwenen.
    Zondag was het heel gezellig in Maarssen bij het vieren van de verjaardag van Quin. Wel grappig dat jullie dochters niet van deze website op de hoogte waren en dat wij ze dat moesten vertellen.
    Aan jullie verhalen te zien genieten jullie enorm en maken jullie ook veel mee; veel mooie dingen om te zien. Wij horen later de echte verhalen wel en we zijn erg benieuwd naar jullie foto's.
    Geniet nog maar met volle teugen want voor jet het weet is deze mooie vakantie weer voorbij.

Groetjes uit Dieren van Carla en Jan.